2012. február 3., péntek

Szótanulás - állatok

Ma állati jó témánk lesz: összeszedtem az állatokat spanyolul és írtam egy nagyon állati listát!!
Az összes állat szerepel rajta, szinte már sok is. Szóval ez az anyag igazi nyelvtanuló állatok számára íródott, itt található (két részre szedve itt és itt).

Gyakorlásnak én megnéztem ezt itt. Szerintem ezzel hamar meg lehet tanulni az állatokat.

Ha a fenti lista megfeküdte a gyomrodat, tökéletesen megértem. Ebben az esetben ma dőlj hátra. Lehet viszont, hogy az alábbi képen látható állatokat nem tudod majd spanyolul felsorolni, de könyörgöm, azért ez nem a legfontosabb egy idegen nyelven...


Ja és azt tudtátok, hogy a kukorékol spanyolul a kakas? Cacarear. A macska meg ronronear, azaz dorombol! :) Bocsánat, de én ezeket úgy szeretem. Na jó, mára tényleg ennyi és ne felejtsétek el a következő igazságot: El perro es el mejor amigo del hombre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése